Alla inlägg den 8 november 2008

Av Häftiga morsan! - 8 november 2008 20:46

???... det har jag , idag! Det känns som piss, skit och bajs....


Vaknade före skrutt, behövde inte vakna, och kroppen ville inte, men ögenen bara öppnade sig ändå...sen har jag jättesvårt att nånsin somna om på morgonen, dev efter kl 02.00 på natten...imorse vaknade jag vid 05.00 tiden, vad att göra...tja surfade lite, ställde in disken, löste korsord, läste morgontidningen, läste... tills Sonen skulle upp till Hockyen och maken till kurs. Efter stjusning och hämtning på träningen åkte jag på loppis, kul (faktsiskt en kul sak idag) Fyndade lite prylar till nykomlingens rum...


Måste vara en hormonell revloution i mig i dag, för jag känner hur känslorna svallar upp och ner, hit och dit.... det går väl över, som allt annat...måste göra..som vanligt...vem skall annars hålla ihop vardagen...


Konstigt att kvinnor alltid måste bita ihop...kan aldrig vara sjuka...ledsna..sårade..arga utan måste behörska sig för att hålla ihop vardagen...Hmmmm...nu blev jag inte mer positiv...nä nu ska jag bara tänka glada tankar...glada tankar... imorgon shopping...med ögonen...plånkan strejakar resten av månaden...Dammråttorna dansar tango i mitt sedelfack...


Jag längtar till IKEA....Jag och polaren...en heldag....


Vi skulle på fest i kväll, men vi ställde in, jag har fått skållhett korvspad i svaljet och maken var trött...jo hett korvspad!!! Jag bet i en tjock parisare och det kokheta spadet i den sprutade inte i munnen, utan direkt ned i svajet , vilket gav mig blåsor och sår ner i strupen...gissa om jag har ont..bara att svälja... så nått party blir man inte sugen på...Detta har verkligen varit en h-etes dag...


...Imorgon är en annan dag.....

Ovido - Quiz & Flashcards