Direktlänk till inlägg 20 november 2008

I DAG FICK JAG ÄNTLIGEN KOMMA TILL....

Av Häftiga morsan! - 20 november 2008 22:05

...IKEA!!!! Ja, resan började 08.00 framme åt vi frukost för att ylla energidepåerna för shopping...tre shoppinggalna kvinnor med var sin vagn och lista, sken som solar, ett speciellt skimmer lade sig över oss, utan ett ord...sammstämmiga...började vi shoppa....glömde tid och rum och familjer...shoppade fram till restaurangen...var framme där vid lunchtid...perfekt...mat...efterrätt..kaffe...redo
igen...shoppade hejdlöst...framme vid kassan...få se vem som klarade sig bäst...ja, puh jag vann... mitt kvitto visade lägst summa...1366:-..klart jag köpt en massa tjafs..(som jag behöver!!!!) ljus, servetter, ljus, mm....Men denna gång blev mannen hemma inte besviken för jag kom ihåg hans chokladkakor!!! Och så åkte vi till Finland och gick på Alko...en wiskhy till mannen...han sken som en sol...bra det blir fler resor.. vi satt i bilen och surrade( jag med min lätt kraftiga mundiaree) fast de andra låg inte långt efter gjorde att vi var hesa men lyckliga vid hemkomsten...köpte faktiskt 4 julklappar..älskar att köpa julklappar..älskar att ge paket...Jag känner mig mör men lycklig...tur att lönen kom in idag på kontot...annars hade det blivit lätt överansträngt!!!!


Kram från en lycklig IKEAHOLIC....

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Häftiga morsan! - 6 februari 2009 10:24

Hejsan vänner..jag har bestämt mej för att byta till en annan bloggadress...min nya stuga på nätet...här kommer ni till den...glöm inte att titta där...mitt spännande vardagsliv kommer att stimulera din tråkiga vardag...   http://blogg.passagen.se/sa...

Av Häftiga morsan! - 5 februari 2009 21:41

....förpassad..utkörd..övergiven...det är vi sporänkor...Sverige Ryssland Hockey på TV just nu 7 minuter kvar och Sverige leder med 4-3...trots att jag inte är intresserad så kan jag ju inte stänga öronen...sport, bara sport, bara massor utav sport.....

Av Häftiga morsan! - 5 februari 2009 17:49

...tur man inte var kvinna under medeltiden....   Nu pluggar jag i superspeed..eftersom resten av familjen är på innebandy och sedan 19 års kalas...jag stannade hemma eftersom inte alla uppskattar min influensa...   Snöar...snöar..snöar...tur att man...

Av Häftiga morsan! - 5 februari 2009 09:12

Äntligen Torsdag?! Vadååå...tja veckans snart slut igen, knogar på med studierna..Kvinnan i medeltiden....mussepiggs clubhus på tv och det vräker ner snö ute, och ska tydligen göra i flera dagar....mysigt...fast inte för den som skottar förstådd...tu...

Av Häftiga morsan! - 4 februari 2009 22:20

...ser  på efterlyst och brrrrr...   Nu ska jag se dokumentären om överviktiga...bra inspiration för mej...idag har jag fikat...fy på mej!!! Svårt att motionera när hostan och bihålorna sitter i , me imorgon efter jag pluggat ett par timmar ska jag f...

Ovido - Quiz & Flashcards