Alla inlägg den 4 februari 2009

Av Häftiga morsan! - 4 februari 2009 22:20

...ser  på efterlyst och brrrrr...


Nu ska jag se dokumentären om överviktiga...bra inspiration för mej...idag har jag fikat...fy på mej!!! Svårt att motionera när hostan och bihålorna sitter i , me imorgon efter jag pluggat ett par timmar ska jag försöka storstäda det ger ju lite kaloribortfall...



Helt chockad av dokumentären jag ser på tv3 , INGE MERA FIKA!!!!!!!


lilleman har häftig mardrömmar, okontaktbar och gråter kraftigt, nu efter en 40 minuters gungande i min famn, vaknar han äntligen till ser mig och lugnar sig  igen...det blir en så natt...lagomt trött i morgon ..men det ska gå bra vi ska ingenstands så man kan vara lite seg på morgonen efter ungarna har åkt till skolan...


ska skissa vidare på ikea shopinglistan sen...ska skissa på dotterns nya design i rummet oxå...


HA det gott.......


Av Häftiga morsan! - 4 februari 2009 14:29

...åh, vad lilleman hade roligt  på leklandet....riktgit roligt...men det var också bästa vännens förtjänst...tack för den roliga dagen!!! Sedan var han helt knäckt....supertrött....


Tur att "idolen" sonen låter honom vara med lite i sitt rum nu...


Jag ser en hektisk vecka framför mig, mycket studier..imorse var bihålorna helt tjocka....vägrar inse att jag måste kurera mej mera..fast jag inser det dock innerst inne....


Ska på stan hela familjen, sonen och maken på vissa ärenden och jag och dottern och lilleman på andra, underklädesinhandling bland annat...åhhh på tal om inhandling så surfade jag på Ikea.se i går och planerade...drömmande...längtande...


...jag  längtar till Partylitepartyt oxå, hoppas verkligen alla mina vänner och bekanta kommer....ska skicka påminnelser innan...


Nu ska jag vila lite innan stadsbesöket...hej då...

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards